Oddajemy w Państwa ręce 12 scenariuszy lekcji języków obcych stworzonych przez uczestników seminarium „Język sztuki” zorganizowanego we współpracy
z Muzeum Narodowym w Warszawie. Warsztaty
w Galerii Wzornictwa Polskiego i Galerii Sztuki XIX w. miały na celu zachęcić nauczycieli do podejmowania działań twórczych i do prowadzenia oryginalnych zajęć językowych w muzeum.
Warsztaty metodyczne w MSCDN pozwoliły natomiast odkryć potencjał dzieł sztuki na zajęciach językowych.

Zapraszamy do lektury! Niech będzie inspirująca.
Mój autoportret z Wyspiańskim, Magdalena Budzyńska, Agnieszka Kozakiewicz
j. niemiecki
szkoła podstawowa
NAJPIĘKNIEJSZA czyli o tym, jak tworzyć stopień najwyższy przymiotnika/przysłówka, Aldona Składaniec
j. francuski
szkoła podstawowa
Rooms and furniture, Anna Grzonkowska
j. angielski
szkoła podstawowa
Straße in Berlin, Eliza Marcinkowska
j. niemiecki
szkoła podstawowa
Tematy polsko-francuskie w Muzeum Narodowym w Warszawie, Ewa Rysińska
j. angielski
szkoła podstawowa
Uliczka w Hiszpanii, Katarzyna Tratkiewicz
j. hiszpański
szkoła podstawowa
What is the Irish setter doing in Paris? – opisujemy zwierzę, Anna Szczyglewska
j. angielski
szkoła podstawowa
Women and men in different life stages in art, Anna Karolak
j. angielski
szkoła podstawowa
Kuropatwy, bociany i ważki – w dziwnym ogrodzie…, Joanna Piotrak, Alicja Walczyna
j. francuski
liceum ogólnokształcące
Mój wymarzony dom, Hanna Jaroszuk
j. francuski
liceum ogólnokształcące
Sztuka nocą, Irena Markuszewska
j. angielski
liceum ogólnokształcące
Tête-à-tête w ogrodzie, Anna Jarzębska, Anna Mądry
j. angielski lub j. francuski
liceum ogólnokształcące