Rozpoczęliśmy realizację seminarium „Praca z uczniem w grupie zróżnicowanej na lekcjach języka obcego”.
W trakcie warsztatów uczestnicy zgłębiali zasady projektowania uniwersalnego w edukacji. Uczyli się, jak projektować zajęcia i w jaki sposób dostosowywać materiały dydaktyczne, aby odpowiadały na potrzeby różnorodnych grup uczniów.
Seminarium realizowane jest w formule blended learning. Najpierw uczestnicy zapoznali się z materiałami udostępnionymi na platformie Moodle. Następnie wzięli udział w warsztatach hybrydowych. Ostatnim etapem szkolenia jest wdrożenie poznanych treści w pracy z uczniami ze wsparciem konsultantów MSCDN. Na zakończenie uczestnicy podzielą się swoimi doświadczeniami i rezultatami.
Podobne szkolenia realizowane są także w następujących grupach przedmiotowych:
- przedmioty przyrodnicze,
- przedmioty humanistyczne,
- edukacja wczesnoszkolna.
Seminarium wpisuje się w realizację założeń polityki oświatowej państwa, wspierając nauczycieli w efektywnym wdrażaniu zasad edukacji włączającej oraz doskonaleniu umiejętności pracy w grupie zróżnicowanej.
Cieszymy się, że możemy wspólnie pracować nad nowoczesnymi rozwiązaniami edukacyjnymi i wierzymy, że zdobyta wiedza przyniesie wymierne korzyści dla uczniów.
Seminar ‘Working with students in a diverse group in foreign language lessons’
We launched the seminar ‘Working with students in a diverse group in foreign language lessons’.
During the workshop, participants explored the principles of universal design in education. They learned how to design lessons and how to adapt teaching materials to meet the needs of diverse groups of learners.
The seminar is delivered in a blended learning format. First, participants were introduced to the materials provided on the Moodle platform. They then took part in a hybrid workshop. The final stage of the training is to implement the learned content in their work with students with the support of MSCDN consultants. At the end, participants will share their experiences and results with each other.
Similar trainings are also implemented in other subject groups:
- natural sciences,
- humanities,
- early childhood education.
The training implements the National Educational Policy objectives, aiding teachers in the effective implementation of the principles of inclusive education as well as enhancing their skills to support diverse learners.
We are happy to work together on modern educational solutions and believe that the knowledge and skills gained during the seminar will bring tangible benefits to students.