Serwis wykorzystuje pliki cookies na warunkach określonych w Informacji o prywatności. Korzystając z serwisu akceptują państwo te warunki.
Chcesz, żeby Twoi uczniowie nie tylko zapamiętywali dużo więcej i na dużo dłuższy okres, ale także byli bardziej zainteresowani uczeniem się matematyki?
Chcesz, aby Twoje lekcje były ciekawe i inspirujące dla uczniów?
Chcesz, żeby nauczanie matematyki przynosiło Ci satysfakcję i zadowolenie?
Zapraszam na bezpłatne warsztaty online
Celem szkolenia Cykl Kolba na lekcjach matematyki […] jest pogłębienie wiedzy nauczycieli na temat różnych metod i technik pracy z uczniami, skierowanych na rozwijanie ich twórczości, aktywności i samodzielności.
Podczas warsztatów opracujemy scenariusze lekcji zgodne z modelem Kolba – od zorganizowania uczniowskiego doświadczania przez umiejętne poprowadzenie refleksji i pomoc w budowaniu odkrytej teorii do zastosowania w praktyce poznanej wiedzy.
Harmonogram szkolenia na platformie Moodle:
02.02.2023 – logowanie się na szkolenie na Moodle,
06.02.2023 – Zoom – warsztaty: „Style uczenia się”,
10.02.2023 – Zoom – warsztaty: „Lekcja dobrze zorganizowana”,
27.02.2023 – Zoom – warsztaty: „Elementy cyklu Kolba”,
08.03.2023 – Zoom – warsztaty: „Konstruowanie scenariuszy lekcji”,
08.03. – 10.03.2023 – dyskusje podsumowujące na forum Moodle.
Uwaga: wszystkie spotkania na Zoom odbędą się w godz. 15:30 – 19:00
Szczegółowych informacji udziela Grażyna Śleszyńska – grazyna.sleszynska@mscdn.edu.pl Zapisy na szkolenie do 02-02-2023 – link do zapisów.
Zapisani nauczyciele pocztą mailową otrzymają klucz dostępu do kursu i instrukcję rejestracji na platformę Moodle.
ul. Świętojerska 9, 00-236 Warszawa
tel. 22 536 60 00, kom.: 797 990 037
e-mail: sekretariat@mscdn.edu.pl
NIP: 525-249-20-11, REGON: 142639166
Zaprojektowane przez marsa studio
ul. Świętojerska 9,
00-236 Warszawa
tel. 22 536 60 00, kom.: 797 990 037
sekretariat@mscdn.edu.pl
Serwis wykorzystuje pliki cookies na warunkach określonych w Informacji o prywatności. Korzystając z serwisu akceptują państwo te warunki.