ZDALNA CZY STACJONARNA –
W KTÓREJ SZKOLE LUBIĘ SIĘ UCZYĆ?

MARLENA GRZELAK-KLUS • ALINA KARAŚKIEWICZ

Amerykański kognitywista Daniel T. Willingham w jednej ze swoich książek zadał bardzo ważne pytanie problemowe: Dlaczego uczniowie nie lubią szkoły? Poszukując odpowiedzi, stawiał szereg pytań o charakterze analitycznym:
• Co jest poza tym, co moi uczniowie wiedzą i potrafią?
• O czym będą myśleć podczas lekcji?
• Co uczniowie już wiedzą, co będzie pomocne w zrozumieniu nowego materiału?
• Jak mogę sprawić, by uczniowie ćwiczyli bez nudy?
• Jaka jest różnica między moimi uczniami a ekspertami?
• Czy konieczna jest znajomość systemu uczelnia się ucznia?
• Jakie aspekty mojego nauczania są dobre dla uczniów, a jakie wymagają poprawy?

Serwis wykorzystuje pliki cookies na warunkach określonych w Informacji o prywatności. Korzystając z serwisu akceptują państwo te warunki.

Skip to content