Raporty z badań krajowych

Raporty z badań krajowych

Wojna w Ukrainie – czerwiec 2022 r.

UCZEŃ

Rekomendacje systemowe dotyczące integracji dzieci-uchodźców z Ukrainy, Fundacja Transatlantic Future Leaders Forum (TFLF):

https://transatlanticforum.org/tflf-raport/

Odpowiedzialne wsparcie młodych uchodźców z Ukrainy,

EDU4UKRAINE:

https://www.edu4ukraine.org/raport/

NAUCZYCIEL

Jaka powinna być polityka edukacyjna wobec uchodźców z Ukrainy?

Zofia Grudzińska, Fundacja Batorego:

https://www.batory.org.pl/publikacja/jaka-powinna-byc-polityka-edukacyjna-wobec-uchodzcow-z-ukrainy/

SZKOŁA

Uchodźcy z Ukrainy w Polsce,

Platforma Migracyjna EWL oraz Studium Europy Wschodniej Uniwersytetu Warszawskiego:

https://ewl.com.pl/raport-specjalny-uchodzcy-z-ukrainy-w-polsce/

Problemy uchodźców wojennych z Ukrainy w Polsce – badanie ankietowe, Interdyscyplinarne Laboratorium Badania Wojny w Ukrainie, kierownik zespołu badawczego dr hab. Piotr Długosz, prof. Uniwersytetu Pedagogicznego im KEN w Krakowie:

https://naukawpolsce.pl/aktualnosci/news%2C92570%2Cbadanie-prawie-polowa-uchodzcow-w-polsce-chce-wrocic-na-ukraine-17-proc

Miejska gościnność: wielki wzrost, wyzwania i szanse – Raport o uchodźcach z Ukrainy w polskich miastach,

Centrum Analiz i Badań Unii Metropolii Polskich im. Pawła Adamowicza:

https://metropolie.pl/artykul/miejska-goscinnosc-wielki-wzrost-wyzwania-i-szanse-raport-o-uchodzcach-z-ukrainy-w-najwiekszych-polskich-miastach

Jak szkoły niepubliczne pomagają Ukrainie,

 Our Kids:

https://www.ourkids.net/pl/pomoc-szkol-niepublicznych-dla-ukrainy.php

https://diagnozy.ibe.edu.pl/pl/

https://egzaminy.operon.pl/index/trzecioklasista

 

UCZEŃ

Konsekwencje pandemii COVID-19 dla zdrowia psychicznego i edukacji dzieci i młodzieży, PAN, Przedstawicielstwo w Kijowie:

Stanowisko 10. zespołu ds. COVID-19 przy Prezesie PAN: Konsekwencje pandemii COVID-19 dla zdrowia psychicznego i edukacji dzieci i młodzieży

Moje s@mopoczucie w e-szkole, Anna Bieganowska-Skóra, Dorota Pankowska, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Lublin 2020:

https://phavi.umcs.pl/at/attachments/2020/1126/112228-moje-samopoczucie-w-e-szkole-raport-z-badan.pdf

Nastolatkowie wobec pandemii, Raport nr 11 z badania przeprowadzonego w Instytucie Psychologii Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej we współpracy z Wydziałem Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego podczas epidemii COVID-19 w 2020 r.:

https://covid.psych.uw.edu.pl/wp-content/uploads/sites/50/2021/03/Raport_nastolatkowie_wobec_pandemii.pdf

Specyficzna trudności w nauce a zdalne nauczanie, Raport nr 19 z badania przeprowadzonego w Biurze ds. Osób z Niepełnosprawnościami UW przy współpracy z ekspertami z Wydziału Psychologii UW podczas epidemii COVID-19 w 2020 r.:

https://covid.psych.uw.edu.pl/wp-content/uploads/sites/50/2021/03/Raport_specyficzne-trudnosci_w_nauce_nauczanie_zdalne.pdf

Rodzice, dzieci i pandemia, Raport nr 10 z badania przeprowadzonego na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego podczas epidemii COVID-19 w 2020 r.:

https://covid.psych.uw.edu.pl/wp-content/uploads/sites/50/2021/03/Raport_rodzice_dzieci_pandemia.pdf

 

NAUCZYCIEL

Sukces czy porażka zdalnego nauczania, Fundacja im. S. Batorego:

https://www.batory.org.pl/wp-content/uploads/2020/09/Sukces-czy-porazka-zdalnego-nauczania.pdf

Nauczyciele i powrót do szkół w czasie pandemii, Raport nr 20 z badania przeprowadzonego na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego podczas epidemii COVID-19 w 2020 r.:

https://covid.psych.uw.edu.pl/wp-content/uploads/sites/50/2021/03/Raport_nauczyciele_i_powrot_do_szkol_pandemia.pdf

Edukacja zdalna w czasach Covid-19, Marlena Plebańska, Aleksandra Szyller, Małgorzata Sieńczewska, Wydział Pedagogiczny Uniwersytetu Warszawskiego:

https://kometa.edu.pl/uploads/publication/941/24a2_A_a_nauczanie_zdalne_oczami_nauczycieli_i_uczniow_RAPORT.pdf?v2.8

 

SZKOŁA

Raport o kryzysowej edukacji zdalnej w Polsce w czasie COVID-19, prof. Jacek PYŻALSKI, prof. Natalia WALTER, Uniwersytet Adama Mickiewicza w Poznaniu:

https://wszystkoconajwazniejsze.pl/natalia-walter-jacek-pyzalski-kryzysowa-edukacja-zdalna-w-czasie-pandemii-covid-19-jakie-wnioski-mozemy-wyciagnac-z-tej-sytuacji/

Funkcjonowanie szkół w sytuacji zagrożenia Covid-19, raport pokontrolny NIK, grudzień 2021 r.:

https://www.nik.gov.pl/plik/id,25380,vp,28141.pdf

Badanie zdrowia psychicznego Polaków po roku pandemii Covid-19 – Kukanow, Nawrocka SW Research:https://swresearch.pl/raporty/badanie-zdrowia-psychicznego-polakow-po-roku-pandemii-covid-19-kukanow-nawrocka-sw-research

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

ul. Świętojerska 9,
00-236 Warszawa
tel. 22 536 60 00, kom.: 797 990 037
fax 22 536 60 01
sekretariat@mscdn.edu.pl

Serwis wykorzystuje pliki cookies na warunkach określonych w Informacji o prywatności. Korzystając z serwisu akceptują państwo te warunki.

Skip to content