6 XII 2024 r. dodatkowa grupa – Matematyka Inków – wsparciem dla współczesnego ucznia

Czy yupana może wspomóc i w jakim zakresie oswajanie uczniów z liczbami? Czy yupana może wesprzeć uczniów z trudnościami w nauce w odkrywaniu zależności między liczbami i w rachowaniu? Czy zabawa yupaną może stać się stałym elementem zajęć matematycznych w edukacji?

Ze względu na duże zainteresowanie warsztatami dnia 6 grudnia 2024 r. odbędą się zajęcia dla dodatkowej grupy.

Odpowiedzi na te pytania wspólnie znajdziemy podczas warsztatów Matematyka Inków – wsparciem dla współczesnego ucznia, które odbędą się 06 XII 2024 r. w godz. 15.00-18.15 w MSCDN Wydział w Płocku.

Warto dodać, że w ramach spotkania omówimy także Yupana – liczydło Inków oraz zagramy w ciekawe gry edukacyjne.

Zajęcia poprowadzi Karol Sieńkowski–  instruktor sorobanu metodą Ishido-Shiki, egzaminator Soroban Fundation of Japan, instruktorem i egzaminator Asociación Yupanki w Peru, autor książek popularyzujących soroban i japońską arytmetykę mentalną z jego użyciem, autor zestawu edukacyjnego do rachowania metodą Yupana Inka Tawa Pukllay, członek Stowarzyszenia Nauczycieli Matematyki.

Każdy uczestnik otrzyma planszę i pionki Yupana!

ELEKTRONICZNY FORMULARZ ZGŁOSZENIA

Polecamy także link do Yutube – rozmowa z K. Sieńkowskim prowadzona przez Annę i Roberta Sowińskich:

(37) Jak Soroban i Yupana ułatwiają dzieciom matematykę? – Karol Sieńkowski #soroban #yupana #matematyka – YouTube

Metoda yupana inka tawa pukllay® sposobem na łatwe rachunki – Czasopisma dla nauczycieli matematyki – CzasopismoMatematyka.pl

ul. Świętojerska 9,
00-236 Warszawa
tel. 22 536 60 00, kom.: 797 990 037
sekretariat@mscdn.edu.pl

Serwis wykorzystuje pliki cookies na warunkach określonych w Informacji o prywatności. Korzystając z serwisu akceptują państwo te warunki.

Skip to content