Nasze projekty w wydziale warszawa
STEAMcast All MoreMore STEAMcast – w Dzień Kobiet warszawa8 marca, 2023 STEAMcastAllMoreMoreSTEAMcast – w Dzień Kobietwarszawa8 marca, 2023STEAMcast – w Dzień Kobiet Jaki potencjał mają kobiety, czy inżynier ma płeć… A także: Powiemy również o wielu innych pomysłach na efektywne,
Szkolenia Materiały edukacyjne i webinaria Mazowiecki kwartalnik edukacyjny MERITUM Chcesz być nauczycielem, który inspiruje i zmienia świat edukacji? Dołącz do naszej społeczności! Zapraszamy do udziału w kolejnej edycji projektu Nauczyciel na starcie. To wyjątkowa okazja, aby: Pogłębiać wiedzę i rozwijać
Szkoła dostępna dla wszystkich Instytut Badań Edukacyjnych, UNICEF oraz Ministerstwo Edukacji Narodowej we współpracy z uczelniami i organizacjami pozarządowymi, placówkami doskonalenia nauczycieli realizują projekt „Szkoła dostępna dla wszystkich” (Accesssible School for All). Projekt „Szkoła dostępna dla wszystkich” (Accessible School for All
PROJEKT ERASMUS + TIC OR TRICK – USE IT QUICK OD SZKOLENIA DO WDROŻENIA Projekt „TIC or trick – use it quick – od szkolenia do wdrożenia” jest realizowany w ramach akcji kluczowej 2 programu Erasmus + Partnerstwa na rzecz
Projekt Mazowsze w Europie – Konstytucja dla Europy Wojciecha Bogumiła Jastrzębowskiego Projekt realizowany przez Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli we współpracy z Fundacją im. Wojciecha Bogumiła Jastrzębowskiego My Obywatele Unii Europejskiej skierowany jest do nauczycieli i uczniów szkół na Mazowszu.
Projekt Czuję, myślę, działam – i jestem na TAK stanowi odpowiedź na wyzwania polskiej edukacji w okresie popandemicznym oraz wydane przez Ministerstwo Edukacji i Nauki rekomendacje z tym związane.
Znane nazwiska, najbardziej profesjonalni lektorzy, doskonale przygotowani realizatorzy, czyli tak wyglądała praca nad produkcją materiałów do podręcznika „Raz, dwa, trzy… i po polsku mówisz Ty!” „Raz, dwa, trzy i po polsku mówisz Ty! Podręcznik do nauki języka polskiego dla dzieci
Rozwijanie zdolności rozwiązywania problemów matematycznych poprzez zwiększenie kreatywności uczniów i samodzielne formułowanie zadań do rozwiązania Jeżeli nie znasz portu, do którego płyniesz i wiatry nie będą Ci sprzyjać (Seneka) W czasie egzaminu ośmioklasisty najwięcej trudności stwarzają uczniom zadania związane z rozwiązywaniem problemów.
Szanowni Państwo, Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli zostało ponownie powołane jako Regionalny Punkt Informacyjny Narodowej Agencji Programu Erasmus+ i EKS na lata 2024-2025 dla województwa mazowieckiego. Działalność RPI kierowana jest do wszystkich instytucji zainteresowanych realizacją międzynarodowych projektów edukacyjnych, w
Szanowni Państwo, Nauczyciele matematyki W ramach projektu Połowa drogi. sukcesywnie organizujemy dla Państwa kursy on-line na platformie E-LEARNING MSCDN (platforma Moodle). Zapraszamy do udziału w kolejnej edycji projektu zaadresowanego do nauczycieli matematyki i ich uczniów z mazowieckich szkół podstawowych oraz liceów i techników.
Zapraszamy wszystkich nauczycieli zainteresowanych wykorzystaniem na swoich lekcjach i zajęciach tablic i monitorów interaktywnych na Forum Aktywna Tablica. Znajdziecie tam ciekawe materiały, propozycje programów i aplikacji, przykłady dobrej praktyki, zapisy spotkań organizowanych przez zespoły przedmiotowe MSCDN, a także możliwość dyskusji
Projekty realizowane przez Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie
Szkoła Rozwiązywania Problemów to wirtualne miejsce, w którym będziemy zamieszczać praktyki nauczycieli w prowadzeniu lekcji problemowych, przydatne rozwiązania dotyczące problemów wychowawczych, rady ekspertów, proponować też będziemy na bieżąco literaturę przedmiotu. Idea Szkoły Rozwiązywania Problemów narodziła się w związku z realizacją
FORUM NAUCZYCIELI INNOWATORÓW Celem sieci FNI jest zorganizowanie grupy nauczycieli – ekspertów ds. innowacji pedagogicznych oraz wymiana doświadczeń nt. przygotowania i wdrażania innowacji, jak również ewaluacji jej efektów. Informacji szczegółowych udziela nauczyciel konsultant MSCDN Wydział w Warszawie dr Alina Karaśkiewicz