W dobie wszechobecnych smartfonów oraz imponujących pod względem graficznym i strategicznym gier komputerowych trudno zachować dystans i równowagę w ich korzystaniu, zwłaszcza dzieciom i młodzieży. Celem projektu jest zapoznanie uczestników z korzyściami i zagrożeniami związanymi z korzystaniem z nowoczesnych technologii, przedstawienie skutecznych metod przeciwdziałania uzależnieniom oraz pomóc nauczycielom i rodzicom w prowadzeniu rozmowy z dziećmi o niebezpieczeństwach związanych z siecią internetową.
O konieczności dbania o naszą higienę cyfrową przeczytacie/posłuchacie:
- Co nam dają lajki, dlaczego traktujemy je tak poważnie – rozmowa w Radiu dla Ciebie
- Jak kadrujemy rzeczywistość instagramowym filtrem – rozmowa z Pawłem Łaszkiewiczem, psychologiem, w Radiu Płock
- To tylko zauroczenie czy już uzależnienie? – o trudnej miłości aż po smartfon – rozmowa z doktorem Maciejem Dębskim z Fundacji Dbam o mój zasięg w Radiu Płock
- Jak kadrujemy rzeczywistość – informacja w Tygodniku Płockim
- Brak sieci… – rozmowa w KRDP FM
- Brak sieci – piąty jeździec Apokalipsy? Konferencja o cyberprzestrzeni w Płocku – informacja na Portalu Płock
- MERITUM 3/ 2019
PRZYDATNE LINKI:

Brak sieci
Share:
Related Posts

Dlaczego LEGO – edukacja z LEGO Education
Chcesz się dowiedzieć jak wykorzystać klocki LEGO podczas zajęć edukacyjnych? A może szukasz nowych pomysłów? Zapraszamy więc do uczestnictwa w ciekawych warsztatach wszystkich nauczycieli przedszkola

Willy Wonka chce Wam coś powiedzieć… To ściśle tajne!
Bohater najnowszego filmu Poula Kinga zdradzi pewną tajemnicę, ale tylko uczestnikom kolejnego seansu w ramach Filmowej Akademii Nauczyciela. Zatem ciiii… Zgłoszenia na spotkanie 12 grudnia

Królewska gra po raz szósty zintegrowała młode, mądre głowy
Tak licznej grupy młodych szachistów jeszcze u nas nie było! VI Turniej Szachowy zgromadził pięćdziesięciu uzdolnionych, ambitnych i szalenie serdecznych miłośników królewskiej gry. Uczniowie klas

8 I 2024 r. – Myśląca klasa, czyli jak skutecznie uczyć matematyki – warsztaty
Jak uczyć dzieci myślenia matematycznego? W jaki sposób skutecznie wprowadzać tzw. otwarte problemy, by uczniowie rzeczywiście przyswajali głęboką wiedzę? Jak odpowiadać na pytania podtrzymujące myślenie?

FANujemy z uśmiechem w Dniu Życzliwości
„Bądź powodem, dla którego ktoś się dzisiaj uśmiechnie”. My uśmiechamy się dziś całym sercem, bo dotarła do nas relacja z obchodów jednego z nietypowych świąt,