O nas - tekst łatwy do czytania i rozumienia (easy to read).


Gdzie jesteśmy?

Budynek MSCDN Wydział w Radomiu znajduje się przy ulicy Kościuszki 5A.

MSCDN to Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli.

Aby dostać się do budynku trzeba przejść przez bramę wjazdową.

W godzinach pracy, brama jest zawsze otwarta.

W budynku tym jest kilka instytucji.

Wejście do siedziby MSCDN znajduje się w drugiej klatce schodowej.

Przed budynkiem znajduje się parking, można z niego skorzystać.

 

To jest wejście do MSCDN.

Po lewej stronie drzwi znajduje się podjazd dla osób z niepełnosprawnością ruchową.

Mogą skorzystać z niego również osoby z wózkami dziecięcymi.

Po wejściu do budynku zobaczymy wejścia do Sali konferencyjnej, portierni i podnośnika dla wózków inwalidzkich.

Po prawej stronie są schody.

Aby dostać się na 2 piętro należy wejść schodami po lewej stronie windy.

Możemy skorzystać z windy dla osób z niepełnosprawnością ruchową.

Do otwierania i przywoływania windy służy metalowy przycisk.

Gdy drzwi są otwarte, przycisk podświetla się na zielono.

Jeżeli winda jest na innych piętrach, przycisk podświetla się na czerwono.

W celu uruchomienia windy należy postępować z godnie z instrukcją umieszczoną wewnątrz kabiny.

By dostać się na 2 piętro należy cały czas trzymać zielony przycisk oznaczony cyfrą 2.

Na 2 piętrze znajduje się tablica informacyjna.

Na tablicy rozpisane są wszystkie pokoje znajdujące się na 2 piętrze.

Po prawej stronie znajdują się drzwi.

Wejście do MSCDN jest otwarte w godzinach pracy.

W celu załatwienia swojej sprawy należy udać się do sekretariatu, pokój numer 227.

Aby dostać się do sekretariatu, należy skręcić w lewo.

Sekretariat znajduje się na końcu korytarza.

Drzwi do sekretariatu są przeszklone.

W sekretariacie można uzyskać wszelkie informacje.

Na 2 piętrze znajduje się toaleta dla osób z niepełnosprawnością.

Toaleta znajduje się na wprost drzwi do klatki schodowej.

Czym się zajmuje MSCDN Wydział w Radomiu?

MSCDN to Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli.

Jesteśmy placówką prowadzoną przez Samorząd Województwa Mazowieckiego.

Posiadamy 6 wydziałów w Ciechanowie, Ostrołęce, Płocku, Radomiu, Siedlcach i Warszawie.

Zajmujemy się doskonaleniem wiedzy nauczycieli.

Wspieramy nauczycieli, dyrektorów szkół i placówek oświatowych.

Placówka oświatowa to miejsce zapewniające naukę i opiekę uczniom poza miejscem zamieszkania.

Wspieramy doradców metodycznych z całego Mazowsza.

Doradca metodyczny to nauczyciel udzielający pomocy oraz porady innym nauczycielom.

Oferujemy profesjonalnie przygotowane szkolenia.

Każdego roku organizujemy około 1600 szkoleń.

Współpracujemy z wieloma instytucjami.

Kiedy można nas odwiedzić?

Pracujemy od poniedziałku do piątku.

Od godziny 8:00 do 16:00.

Jak się z nami skontaktować?

  1. Telefonicznie 48 362 15 79
  2. Można też wysłać e-maila na adres radom@mscdn.edu.pl
  3. Można do nas napisać list na adres: ulica Kościuszki 5A, 26-600 Radom
  4. Osobiście w godzinach pracy wydziału.