Matematyka Inków – wsparciem dla współczesnego ucznia

Czy yupana może wspomóc i w jakim zakresie oswajanie uczniów z liczbami? Czy yupana może wesprzeć uczniów z trudnościami w nauce w odkrywaniu zależności między liczbami i w rachowaniu? Czy zabawa yupaną może stać się stałym elementem zajęć matematycznych w edukacji?

Odpowiedzi na te pytania wspólnie znajdziemy podczas warsztatów Matematyka Inków – wsparciem dla współczesnego ucznia, które odbędą się 29 XI 2024 r. w godz. 15.00-18.15 w MSCDN Wydział w Płocku.

Warto dodać, że w ramach spotkania omówimy także Yupana – liczydło Inków oraz zagramy w ciekawe gry edukacyjne.

Zajęcia poprowadzi Karol Sieńkowski–  instruktor sorobanu metodą Ishido-Shiki, egzaminator Soroban Fundation of Japan, instruktorem i egzaminator Asociación Yupanki w Peru, autor książek popularyzujących soroban i japońską arytmetykę mentalną z jego użyciem, autor zestawu edukacyjnego do rachowania metodą Yupana Inka Tawa Pukllay, członek Stowarzyszenia Nauczycieli Matematyki.

Każdy uczestnik otrzyma planszę i pionki Yupana!

ELEKTRONICZNY FORMULARZ ZGŁOSZENIA

Polecamy także link do Yutube – rozmowa z K. Sieńkowskim prowadzona przez Annę i Roberta Sowińskich:

(37) Jak Soroban i Yupana ułatwiają dzieciom matematykę? – Karol Sieńkowski #soroban #yupana #matematyka – YouTube

Metoda yupana inka tawa pukllay® sposobem na łatwe rachunki – Czasopisma dla nauczycieli matematyki – CzasopismoMatematyka.pl

ul. Gałczyńskiego 26
09-400 Płock
tel. 24 366-53-66 do 68 / 24 364 45 71
tel. kom. 500 274 304

plock@mscdn.edu.pl

Serwis wykorzystuje pliki cookies na warunkach określonych w Informacji o prywatności. Korzystając z serwisu akceptują państwo te warunki.

Skip to content