„Śnieżynki”, czyli pokolenie naszych dzieci, jest tak nazywane ze względu na swoją kruchość, nadwrażliwość i delikatność. Jak pomóc im (i sobie) odnaleźć się we współczesnym świecie? Jak odczytywać ich emocje i umiejętnie pomagać? O tym będzie mowa w naszym projekcie! Zapraszamy!
„Śnieżynki” mają problem z racjonalną oceną rzeczywistości i kreatywnym, twórczym myśleniem. Łatwo je urazić, zestresować, wyprowadzić z równowagi. To uczniowie mający skłonność do przesady i dramatyzowania – wymagają zatem szczególnego i odmiennego podejścia w edukacji. Zmieniło się ich środowisko życia, zwłaszcza w ostatnim czasie. Z jednej strony klasyczna forma edukacji, która opiera się na ciągłym sprawdzaniu, testowaniu, z drugiej typowe problemy związane z dorastaniem, z codziennością i brakiem zrozumienia ze strony dorosłych.
Pomóżmy im znaleźć równowagę! Zapraszamy do projektu adresowanego do nauczycieli przedszkoli, edukacji wczesnoszkolnej oraz szkół ponadpodstawowych.
Efektem finalnym rocznych działań będzie „Gra na eMOCjach” (najmłodsze dzieci) oraz sztuka teatralna (uczniowie szkół ponadpodstawowych) przygotowana we współpracy z Grażyną Wolszczak i Cezarym Harasimowiczem z Garnizonu Sztuki – teatru pozytywnych emocji.
Szczegóły poniżej:
Zapisy do projektu: Zgłoszenie udziału w pierwszym szkoleniu jest jednoznaczne ze zgłoszeniem udziału w projekcie.
Zapisy dla nauczycieli edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej
Pierwsze szkolenie: eMOCje w twórczości. Trening uważności jako element rozwoju osobistego odbędzie się 27 października 2021 r.
Informacja o projekcie ELEKTRONICZNY FORMULARZ ZGŁOSZENIA
Zapisy dla nauczycieli szkół podstawowych (klasy IV-VIII) oraz ponadpodstawowych
Pierwsze szkolenie: eMOCje w twórczości. Trening uważności jako element rozwoju osobistego odbędzie się 28 października 2021 r.