EMPATYCZNA KOMUNIKACJA JAKO ŹRÓDŁO WSPIERANIA RELACJI W SZKOLE I BUDOWANIA AUTORYTETU WYCHOWAWCY

Edukacja wzbogacająca życie to inne podejście do nauczania i do życia szkoły w ogóle. Jeśli chcemy przygotować uczniów do życia, to wydaje się ważne, żeby dać im okazję do partnerskiego współdziałania z nauczycielami i administracją szkolną.Wspólne działania nauczycieli i uczniów są motywowane intencją rozwoju, a nie lękiem przed karą czy nadzieją na nagrodę z zewnątrz (dobre oceny lub stypendium)…

O empatycznej komunikacji jako źródle wspierania relacji w szkole i budowania autorytetu wychowawcy przeczytacie dziś w artykule Donata Sulikowska i Ewy Tyralik-Kulpy.

Polecamy!

ul. Gałczyńskiego 26
09-400 Płock
tel. 24 366-53-66 do 68 / 24 364 45 71
tel. kom. 500 274 304

plock@mscdn.edu.pl

Serwis wykorzystuje pliki cookies na warunkach określonych w Informacji o prywatności. Korzystając z serwisu akceptują państwo te warunki.

Skip to content