Otwarci na kulturę – podsumowanie projektu.

W Salach Redutowych Teatru Wielkiego – Opery Narodowej 2 grudnia 2022 roku odbyła się konferencja podsumowująca projekt Otwarci na kulturę – edukacja kulturalna w mazowieckich szkołach i przedszkolach realizowany przez Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli w partnerstwie z Teatrem Wielkim – Operą Narodowa oraz firmą iSpot.

Projekt adresowany był do nauczycieli oraz wychowanków przedszkoli i szkół podstawowych i ponadpodstawowych.

Głównym celem tego przedsięwzięcia było upowszechnianie dobrych praktyk w zakresie przygotowania wychowanków przedszkoli oraz uczniów wszystkich etapów edukacyjnych do aktywnego, świadomego, a przede wszystkim krytycznego uczestnictwa w kulturze, w tym z wykorzystaniem wartościowych zasobów w sieci.

W projekcie wzięło udział 808 nauczycieli oraz 525 uczniów i wychowanków przedszkoli.

W ramach działań projektowych zorganizowaliśmy konferencje, warsztaty, seminaria, wycieczki edukacyjne, a także konkurs na szkolny projekt edukacyjny. Zostały opracowane materiały dla nauczycieli, m.in. Storytelling w edukacji – o sztuce opowiadania krok po kroku. Audiowizualny poradnik dla nauczycieli. Przy jego tworzeniu udział brały Panie Małgorzata Pudzianowska oraz Emilia Szwarc z Mazowieckiego Samorządowego Centrum Doskonalenia Nauczycieli Wydział w Radomiu.

Audiowizualny poradnik dla nauczycieli, którzy chcieliby rozpocząć pracę z wykorzystaniem metody storytellingu (ale trochę się boją) obejrzeć można pod adresem:

 

Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli
Wydział w Radomiu

ul. Kościuszki 5A; 26-600 Radom

Sekretariat
czynne od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 16.00
tel. 48 362 15 79; kom. 609 423 961 email: radom@mscdn.edu.pl

Stypendia
Maria Bakuła
tel. 508 802 705 email: maria.bakula@mscdn.edu.pl 

Konkursy przedmiotowe

Małgorzata Pudzianowska
malgorzata.pudzianowska@mscdn.edu.pl

 

Serwis wykorzystuje pliki cookies na warunkach określonych w Informacji o prywatności. Korzystając z serwisu akceptują państwo te warunki.

Skip to content