Budynek MSCDN Wydział w Radomiu znajduje się przy ulicy Kościuszki 5A.
MSCDN to Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli.
Aby dostać się do budynku trzeba przejść przez bramę wjazdową.
W godzinach pracy, brama jest zawsze otwarta.
W budynku tym jest kilka instytucji.
Wejście do siedziby MSCDN znajduje się w drugiej klatce schodowej.
Przed budynkiem znajduje się parking, można z niego skorzystać.
To jest wejście do MSCDN.
Po lewej stronie drzwi znajduje się podjazd dla osób z niepełnosprawnością ruchową.
Mogą skorzystać z niego również osoby z wózkami dziecięcymi.
Po wejściu do budynku zobaczymy wejścia do Sali konferencyjnej, portierni i podnośnika dla wózków inwalidzkich.
Po prawej stronie są schody.
Aby dostać się na 2 piętro należy wejść schodami po lewej stronie windy.
Możemy skorzystać z windy dla osób z niepełnosprawnością ruchową.
Do otwierania i przywoływania windy służy metalowy przycisk.
Gdy drzwi są otwarte, przycisk podświetla się na zielono.
Jeżeli winda jest na innych piętrach, przycisk podświetla się na czerwono.
W celu uruchomienia windy należy postępować z godnie z instrukcją umieszczoną wewnątrz kabiny.
By dostać się na 2 piętro należy cały czas trzymać zielony przycisk oznaczony cyfrą 2.
Na 2 piętrze znajduje się tablica informacyjna.
Na tablicy rozpisane są wszystkie pokoje znajdujące się na 2 piętrze.
Po prawej stronie znajdują się drzwi.
Wejście do MSCDN jest otwarte w godzinach pracy.
W celu załatwienia swojej sprawy należy udać się do sekretariatu, pokój numer 227.
Aby dostać się do sekretariatu, należy skręcić w lewo.
Sekretariat znajduje się na końcu korytarza.
Drzwi do sekretariatu są przeszklone.
W sekretariacie można uzyskać wszelkie informacje.
Na 2 piętrze znajduje się toaleta dla osób z niepełnosprawnością.
Toaleta znajduje się na wprost drzwi do klatki schodowej.
MSCDN to Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli.
Jesteśmy placówką prowadzoną przez Samorząd Województwa Mazowieckiego.
Posiadamy 6 wydziałów w Ciechanowie, Ostrołęce, Płocku, Radomiu, Siedlcach i Warszawie.
Zajmujemy się doskonaleniem wiedzy nauczycieli.
Wspieramy nauczycieli, dyrektorów szkół i placówek oświatowych.
Placówka oświatowa to miejsce zapewniające naukę i opiekę uczniom poza miejscem zamieszkania.
Wspieramy doradców metodycznych z całego Mazowsza.
Doradca metodyczny to nauczyciel udzielający pomocy oraz porady innym nauczycielom.
Oferujemy profesjonalnie przygotowane szkolenia.
Każdego roku organizujemy około 1600 szkoleń.
Współpracujemy z wieloma instytucjami.
Pracujemy od poniedziałku do piątku.
Od godziny 8:00 do 16:00.
Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli
Wydział w Radomiu
ul. Kościuszki 5A; 26-600 Radom
Sekretariat
czynne od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 16.00
tel. 48 362 15 79; kom. 609 423 961 email: radom@mscdn.edu.pl
Stypendia
Maria Bakuła
tel. 508 802 705 email: maria.bakula@mscdn.edu.pl
Konkursy przedmiotowe
Małgorzata Pudzianowska
malgorzata.pudzianowska@mscdn.edu.pl
Serwis wykorzystuje pliki cookies na warunkach określonych w Informacji o prywatności. Korzystając z serwisu akceptują państwo te warunki.