Czy marzysz o wprowadzeniu nowoczesnych technologii do swojej klasy? Chcesz, aby Twoi uczniowie zdobywali praktyczne umiejętności, które będą przydatne w przyszłości? Jeśli tak, mamy dla Ciebie idealną okazję!
Warsztat „Mikrokontrolery w szkolnym laboratorium” to wyjątkowa szansa na zdobycie wiedzy i umiejętności związanych z mikrokontrolerami, które mogą zrewolucjonizować sposób nauczania przedmiotów ścisłych i technicznych. Podczas warsztatu dowiesz się, jak wykorzystać mikrokontrolery w praktycznych projektach, które angażują uczniów i rozwijają ich kreatywność.

Dlaczego warto wziąć udział?
Praktyczne umiejętności: Nauczysz się, jak programować i integrować mikrokontrolery w różnorodne projekty edukacyjne.
Inspirujące pomysły: Poznasz przykłady zastosowań mikrokontrolerów w edukacji, które możesz wdrożyć w swojej szkole.
Wsparcie ekspertów: Warsztat poprowadzi doświadczony specjalista, który chętnie podzieli się swoją wiedzą i umiejętnościami.
Kiedy i gdzie?
Warsztat odbędzie się 1 kwietnia 2025 r. od godz. 16:00 w MSCDN Wydział Radom.
Jak się zgłosić?
Aby wziąć udział w warsztacie, wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny poniżej

https://system.mscdn.pl/zewnetrzne/biezacawiecej1/id/28184/o//w/Radom
Liczba miejsc jest ograniczona, więc nie zwlekaj!
Szczegółowych informacji udziela Renata Chmielewska – doradca metodyczny w zakresie techniki
e-mail: renata.chmielewska@mscdn.edu.pl

Dołącz do nas i odkryj, jak mikrokontrolery mogą wzbogacić Twoje lekcje i zainspirować uczniów do nauki!

Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli
Wydział w Radomiu

ul. Kościuszki 5A; 26-600 Radom

Sekretariat
czynne od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 16.00
tel. 48 362 15 79; kom. 609 423 961 email: radom@mscdn.edu.pl

Stypendia
Maria Bakuła
tel. 508 802 705 email: maria.bakula@mscdn.edu.pl 

Konkursy przedmiotowe

Małgorzata Pudzianowska
malgorzata.pudzianowska@mscdn.edu.pl

 

Serwis wykorzystuje pliki cookies na warunkach określonych w Informacji o prywatności. Korzystając z serwisu akceptują państwo te warunki.

Przejdź do treści