Drodzy Nauczyciele,
przedstawiamy wybrane szkolenia, na które dysponujemy jeszcze wolnymi miejscami:
1. Wspieranie dobrostanu dzieci i młodzieży i ich zdrowia psychicznego
https://system.mscdn.pl/zewnetrzne/biezacawiecej1/id/26280/o//w/Ostro%C5%82%C4%99ka
2. Wielokulturowość w edukacji, czyli jak uczyć otwartości na drugiego człowieka
https://system.mscdn.pl/zewnetrzne/biezacawiecej1/id/26265/o//w/Ostro%C5%82%C4%99ka
3. Nieobowiązkowa praca domowa zakończona informacją zwrotną jako klucz do efektywnego uczenia się
https://system.mscdn.pl/zewnetrzne/biezacawiecej1/id/26160/o//w/Ostro%C5%82%C4%99ka
4. Zdolność widzenia, czyli jak kształtować wyobraźnię przestrzenną uczniów w edukacji matematycznej
https://system.mscdn.pl/zewnetrzne/biezacawiecej1/id/26296/o//w/Ostro%C5%82%C4%99ka
5. Skąd czerpać wzorce – czyli wartości etyczne i umiejętności społeczne w wychowaniu dziecka na I etapie edukacyjnym
https://system.mscdn.pl/zewnetrzne/biezacawiecej1/id/26293/o//w/Ostro%C5%82%C4%99ka
6. Fizyka dla smyka. Doświadczenia fizyczne w edukacji wczesnoszkolnej i wychowaniu przedszkolnym
https://system.mscdn.pl/zewnetrzne/biezacawiecej1/id/26376/o//w/Ostro%C5%82%C4%99ka
7. Nauczyciel – nauczycielom, czyli sekrety szkolnej szczęśliwości
https://system.mscdn.pl/zewnetrzne/biezacawiecej1/id/26615/o//w/Ostro%C5%82%C4%99ka
8. Mindfulness, czyli praktyka uważności w edukacji
https://system.mscdn.pl/zewnetrzne/biezacawiecej1/id/26282/o//w/Ostro%C5%82%C4%99ka
9. Kreatywne pomysły zabaw w edukacji plastycznej
https://system.mscdn.pl/zewnetrzne/biezacawiecej1/id/26467/o//w/Ostro%C5%82%C4%99ka
10. Praca z uczniem, który posiada opinię poradni psychologiczno-pedagogicznej o dyskalkulii
https://system.mscdn.pl/zewnetrzne/biezacawiecej1/id/26113/o//w/Ostro%C5%82%C4%99ka
11. Matematyka Inków – wsparciem dla współczesnego ucznia
https://system.mscdn.pl/zewnetrzne/biezacawiecej1/id/26123/o//w/Ostro%C5%82%C4%99ka
12. Gra warta świeczki – wykorzystanie gier dydaktycznych w pracy nauczyciela
https://system.mscdn.pl/zewnetrzne/biezacawiecej1/id/26607/o//w/Ostro%C5%82%C4%99ka
13. Praca z uczniem w grupie zróżnicowanej na lekcjach języka obcego
https://system.mscdn.pl/zewnetrzne/biezacawiecej1/id/26502/o//w/Ostro%C5%82%C4%99ka
14. Cyfrowe materiały wizualne na lekcji języka obcego
https://system.mscdn.pl/zewnetrzne/biezacawiecej1/id/26263/o//w/Ostro%C5%82%C4%99ka
15. Praca z uczniem w grupie zróżnicowanej na lekcjach przedmiotów humanistycznych
https://system.mscdn.pl/zewnetrzne/biezacawiecej1/id/26595/o//w/Ostro%C5%82%C4%99ka
16. My obywatele Polski, Europy i Świata – rozmowa o wartościach
https://system.mscdn.pl/zewnetrzne/biezacawiecej1/id/26257/o//w/Ostro%C5%82%C4%99ka
17. Edukacja prozdrowotna w szkole – kształtowanie postaw służących zdrowemu stylowi życia
https://system.mscdn.pl/zewnetrzne/biezacawiecej1/id/26429/o//w/Ostro%C5%82%C4%99ka
18. Metody i formy pracy z uczniem w kształceniu zawodowym
https://system.mscdn.pl/zewnetrzne/biezacawiecej1/id/26211/o//w/Ostro%C5%82%C4%99ka
19. Technika doświadczeń chemicznych w małej skali oraz w mikroskali
https://system.mscdn.pl/zewnetrzne/biezacawiecej1/id/26203/o//w/Ostro%C5%82%C4%99ka
20. Przemiany Energii. Modułowe Pracownie Przyrodnicze Centrum Nauki Kopernik w praktyce
https://system.mscdn.pl/zewnetrzne/biezacawiecej1/id/26206/o//w/Ostro%C5%82%C4%99ka
21. Młody Odkrywca – jak rozwijać kompetencje badawcze ucznia na zajęciach pozalekcyjnych w obszarze nauk przyrodniczych
https://system.mscdn.pl/zewnetrzne/biezacawiecej1/id/26234/o//w/Ostro%C5%82%C4%99ka
22. Broń masowego rażenia. Fakty i mity
https://system.mscdn.pl/zewnetrzne/biezacawiecej1/id/26207/o//w/Ostro%C5%82%C4%99ka