Drodzy Nauczyciele,
przedstawiamy wybrane szkolenia, na kt贸re dysponujemy jeszcze wolnymi miejscami:
1. Wspieranie dobrostanu dzieci i m艂odzie偶y i ich zdrowia psychicznego
https://system.mscdn.pl/zewnetrzne/biezacawiecej1/id/26280/o//w/Ostro%C5%82%C4%99ka
2. Wielokulturowo艣膰 w edukacji, czyli jak uczy膰 otwarto艣ci na drugiego cz艂owieka
https://system.mscdn.pl/zewnetrzne/biezacawiecej1/id/26265/o//w/Ostro%C5%82%C4%99ka
3. Nieobowi膮zkowa praca domowa zako艅czona informacj膮 zwrotn膮 jako klucz do efektywnego uczenia si臋
https://system.mscdn.pl/zewnetrzne/biezacawiecej1/id/26160/o//w/Ostro%C5%82%C4%99ka
4. Zdolno艣膰 widzenia, czyli jak kszta艂towa膰 wyobra藕ni臋 przestrzenn膮 uczni贸w w edukacji matematycznej
https://system.mscdn.pl/zewnetrzne/biezacawiecej1/id/26296/o//w/Ostro%C5%82%C4%99ka
5. Sk膮d czerpa膰 wzorce – czyli warto艣ci etyczne i umiej臋tno艣ci spo艂eczne w wychowaniu dziecka na I etapie edukacyjnym
https://system.mscdn.pl/zewnetrzne/biezacawiecej1/id/26293/o//w/Ostro%C5%82%C4%99ka
6. Fizyka dla smyka. Do艣wiadczenia fizyczne w edukacji wczesnoszkolnej i wychowaniu przedszkolnym
https://system.mscdn.pl/zewnetrzne/biezacawiecej1/id/26376/o//w/Ostro%C5%82%C4%99ka
7. Nauczyciel – nauczycielom, czyli sekrety szkolnej szcz臋艣liwo艣ci
https://system.mscdn.pl/zewnetrzne/biezacawiecej1/id/26615/o//w/Ostro%C5%82%C4%99ka
8. Mindfulness, czyli praktyka uwa偶no艣ci w edukacji
https://system.mscdn.pl/zewnetrzne/biezacawiecej1/id/26282/o//w/Ostro%C5%82%C4%99ka
9. Kreatywne pomys艂y zabaw w edukacji plastycznej
https://system.mscdn.pl/zewnetrzne/biezacawiecej1/id/26467/o//w/Ostro%C5%82%C4%99ka
10. Praca z uczniem, kt贸ry posiada opini臋 poradni psychologiczno-pedagogicznej o dyskalkulii
https://system.mscdn.pl/zewnetrzne/biezacawiecej1/id/26113/o//w/Ostro%C5%82%C4%99ka
11. Matematyka Ink贸w – wsparciem dla wsp贸艂czesnego ucznia
https://system.mscdn.pl/zewnetrzne/biezacawiecej1/id/26123/o//w/Ostro%C5%82%C4%99ka
12. Gra warta 艣wieczki – wykorzystanie gier dydaktycznych w pracy nauczyciela
https://system.mscdn.pl/zewnetrzne/biezacawiecej1/id/26607/o//w/Ostro%C5%82%C4%99ka
13. Praca z uczniem w grupie zr贸偶nicowanej na lekcjach j臋zyka obcego
https://system.mscdn.pl/zewnetrzne/biezacawiecej1/id/26502/o//w/Ostro%C5%82%C4%99ka
14. Cyfrowe materia艂y wizualne na lekcji j臋zyka obcego
https://system.mscdn.pl/zewnetrzne/biezacawiecej1/id/26263/o//w/Ostro%C5%82%C4%99ka
15. Praca z uczniem w grupie zr贸偶nicowanej na lekcjach przedmiot贸w humanistycznych
https://system.mscdn.pl/zewnetrzne/biezacawiecej1/id/26595/o//w/Ostro%C5%82%C4%99ka
16. My obywatele Polski, Europy i 艢wiata – rozmowa o warto艣ciach
https://system.mscdn.pl/zewnetrzne/biezacawiecej1/id/26257/o//w/Ostro%C5%82%C4%99ka
17. Edukacja prozdrowotna w szkole – kszta艂towanie postaw s艂u偶膮cych zdrowemu stylowi 偶ycia
https://system.mscdn.pl/zewnetrzne/biezacawiecej1/id/26429/o//w/Ostro%C5%82%C4%99ka
18. Metody i formy pracy z uczniem w kszta艂ceniu zawodowym
https://system.mscdn.pl/zewnetrzne/biezacawiecej1/id/26211/o//w/Ostro%C5%82%C4%99ka
19. Technika do艣wiadcze艅 chemicznych w ma艂ej skali oraz w mikroskali
https://system.mscdn.pl/zewnetrzne/biezacawiecej1/id/26203/o//w/Ostro%C5%82%C4%99ka
20. Przemiany Energii. Modu艂owe Pracownie Przyrodnicze Centrum Nauki Kopernik w praktyce
https://system.mscdn.pl/zewnetrzne/biezacawiecej1/id/26206/o//w/Ostro%C5%82%C4%99ka
21. M艂ody Odkrywca – jak rozwija膰 kompetencje badawcze ucznia na zaj臋ciach pozalekcyjnych w obszarze nauk przyrodniczych
https://system.mscdn.pl/zewnetrzne/biezacawiecej1/id/26234/o//w/Ostro%C5%82%C4%99ka
22. Bro艅 masowego ra偶enia. Fakty i mity
https://system.mscdn.pl/zewnetrzne/biezacawiecej1/id/26207/o//w/Ostro%C5%82%C4%99ka